Beslispunt:
19.3 Toegankelijk zorgloket
Zonder de juiste bereikbaarheid en goede toegankelijkheid is de zorg gerelateerde vraag niet goed te beantwoorden. Er wordt daarom ingezet op een makkelijk bereikbaar en toegankelijk fysiek en digitaal loket.
Laatste update:
01-april-2025Status van dit beslispunt
Het beslispunt wordt lokaal uitgevoerd en moet naar provinciaal niveau worden opgeschaald.
Toelichting:
In verschillende dorpen en steden bestaat een fysiek loket waar inwoners terecht kunnen met (zorg)vragen. Meer informatie staat onder beslispunten 2.1, 8.f.1, 10.a.4 en 19.1.
Een digitaal loket, waarbij antwoorden op zorgvragen makkelijk digitaal bereikbaar worden gemaakt, is een kernpunt binnen het thema Digitalisering van de Zeeuwse Zorg Coalitie.
Wat gebeurt er al?
- Vanuit het thema Digitalisering van de Zeeuwse Zorg Coalitie wordt hierop actie ondernomen. De werkgroep Digitalisering zal richting geven aan de uitvoering.
Welke organisaties zijn erbij betrokken?
ZZC: DigitaliseringHoort bij thema:
Komt voort uit voorstel:
19 ZorgloketVan Inwonergroep:
19. Toegankelijkheid & Bereikbaarheid
Geen volgende →